2022-09-27 07:55Pressmeddelande

Bauma 2022 - Kom och träffa oss i München

Var tredje år samlas världens ledande tillverkare och leverantörer av bygg- och anläggningsprodukter i München och under en vecka i oktober utspelas det som räknas som världens största mässa inom vår bransch med över 627 000 besökare (2019).

Passa på att träffa oss i Hitachis monter (FN 718) och se Hitachis modellprogram, eftermarknadstjänster och nyheter.

Kontakta din säljare för att veta mer och meddela gärna om ni planerar att besöka oss.

Bauma 2022 pågår mellan 24 – 30 oktober.

Läs mer om Hitachis medverkan på Bauma här.
Läs mer om världens största entreprenadmässa här.

Ämnen: Mässor

Om Delvator AB

Delvator AB är generalagent för Hitachis entreprenadmaskiner i Sverige. Vi säljer Hitachis bandgrävare, hjulgrävare, minigrävare, giganter, tipptruckar, hjullastare, materialhanterare och andra specialmaskiner. Omsorgen om maskinägarnas totalekonomi finns uttryckligen inskriven i vår affärsidé. Tillsammans med Hitachis världsledande höga kvalitet är detta uttryck för målet att öka lönsamheten för dem som äger Delvatorsålda Hitachi. Delvator AB har huvudkontor i Eslöv, filialer i Härnösand och Stockholm samt ett rikstäckande nät av sälj- och servicebolag över hela Sverige.

Sussie Sörensson
Marknadsansvarig