Sisältö

Amslift jälkiasennushissit arvotaloihin

AMSLIFT perustettiin Turussa vuonna 1997 rakentamaan hissejä Suomen hissittömiin taloihin. Tätä päätehtäväämme toteutamme edelleen intohimolla. Vuodesta 2018 olemme olleet osa ruotsalaista Cibes Lift Groupia, joka on johtava kevythissien valmistaja maailmassa. Yhdistymisen myötä meille on muodostunut maan laajin valikoima hissiratkaisuja, kaikkiin asiakkaidemme tarpeisiin. Kuinka voimme palvella? Vuosien varrella meistä on tullut alan johtava yritys, vaikka nykyisin teemmekin jälkiasennushissien lisäksi yhä enemmän myös autohissejä, tavarahissejä, potilashissejä, muita erikoiskohteiden hissejä ja konehuoneettomia henkilöhissejä uudisrakennuksiin. Meistä on tullut myös Suomen suurin hydraulihissien toimittaja, koska ne sopivat erinomaisesti asennettavaksi olemassa oleviin taloihin. Ne mahtuvat pieneen tilaan, ovat äänettömiä eivätkä rasita talon katto- tai seinärakenteita. Ne ovat edullisia sekä rakentaa että ylläpitää ja niiden pitkäikäisyys tekee niistä ympäristöystävällisiä. Hydrauliikka on paras nostotekniikka myös silloin, kun tarvitaan suurikokoisia hissejä, kuten autohissejä tai tavarahissejä. Koko toimintamme ydin on asiantuntemukseen ja kokemukseen perustuva asiakaspalvelu. Autamme hankkimaan oikean hissin asiakkaan tarpeeseen. Meiltä saakin halutessaan jälkiasennushissit ”avaimet käteen” -kokonaispalveluna, joka sisältää kaiken tarvittavan arkkitehtisuunnittelusta rakennusluvan hakemisen, timanttisahausten ja metallirakennetöiden kautta käyttövalmiiseen hissiin ja sen huoltoon.

Cibes kotihissit edistävät kodin esteettömyyttä ja lisäävät oman kodin käyttövuosia

MIKSI OSTAA KOTIHISSI? Uneksitko koskaan pääseväsi kaikkiin kerroksiin yksinkertaisesti nappia painamalla? Tee unelmastasi totta tarjoamalla perheellesi jokapäiväistä luksusta kotihissin muodossa. Sen lisäksi, että hissi lisää kotisi mukavuutta heti asennuksen jälkeen, on se myös järkevä investointi kotiisi, perheeseesi sekä tulevaisuuteesi. TURVAA KOTISI TOIMIVUUS TULEVAISUUDESSA LISÄÄ KOTISI MUKAVUUTTA LISÄÄ KOTISI ARVOA YHDISTÄ SUKUPOLVET MIKSI VALITA CIBES KOTIHISSI? Hissimme sulautuu saumattomasti kotiin kuin kotiin ilman perinteisistä hisseistä tuttuja suuria rakennustöitä. Jos olet etsimässä eleganttia ja räätälöitävää kotihissiä, joka aiheuttaa mahdollisimman vähän häiriötä jokapäiväiseen elämääsi ja säästää rakennuskustannuksissa, Cibes kotihissi on ratkaisusi! KOTIHISSI JOKAISEEN ARKKITEHTONISEEN TYYLIIN Kotihissimme sopeutuvat kotiisi, ei toisinpäin. Sinä valitset tyyliisi sopivan designin valitsemalla hissimallin, materiaalit sekä värisävyt, jotka sopivat kotiisi. Jos tarvitset apuamme, olemme valmiina neuvomaan ja auttamaan valinnoissasi. Lisätietoja: https://www.cibeslift.com/fi/kotihissit/

Cibes kevythissillä määräykset täyttävää esteettömyyttä tyylikkäästi ja kohtuuhintaan

Kevythissillä saadaan helposti täytettyä rakentamisessa 2018 alussa voimaan astuneen asetuksen rakennuksen esteettömyydestä hissivaatimus (241/2017 §8, https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2017/20170241 ). MIKSI VALITA CIBES HISSI? Hissiratkaisumme sulautuvat saumattomasti projektiisi ilman perinteisiin hisseihin liittyviä suuria rakennustöitä. Valitse Cibes helpottaaksesi hankesuunnitteluasi sekä pienentääksesi rakennuskustannuksia! TILAA SÄÄSTÄVÄT HISSIRATKAISUT Cibes hissit ovat konehuoneettomia ja kompakteja esteettömyysratkaisuja, joissa on perinteisin hisseihin verrattuna matalat kuoppa- ja ylätilavaatimukset. -Minimaalinen vaikutus rakenteisiin -Minimaaliset muutostyöt -Matalat rakennuskustannukset ÄLYKÄS MODULAARINEN HISSIKONSEPTI Kaikki Cibesin valmistamat hissiratkaisut toimitetaan esikasattuina moduuleina, joka takaa nopean toimituksen sekä nopean ja helpon asennuksen. -Nopea linjastolla valmistus & toimitus -Nopea asennus -Vähäiset työkustannukset Lisätietoja: https://www.cibeslift.com/fi/julkisen-tilan-hissit/