2020-09-28 08:26Pressmeddelande

Kom och var med när vi tappar upp tävlingsvattnet!

Du kan fylla din flaska med Sveriges godaste kranvatten på Sparbankshallens kortsidaDu kan fylla din flaska med Sveriges godaste kranvatten på Sparbankshallens kortsida

Med ungefär en vecka kvar till regionsfinalen i Kranvattentävlingen 2020 är det mycket att stå i för Bromölla Energi & Vatten AB. Förra veckan gick inbjudningarna ut till deltagande kommuner med information om det spännande programmet. Äntligen är det dags att försvara titeln Sveriges godaste kranvatten!

Tävlingsvattnet ska tas från en offentlig byggnad i kommunen inom ett dygn innan tävlingens start och Bromölla Energi & Vatten AB kommer med hjälp av Tommy Seyfried, driftsledare på Bromölla Vattenverk, tappa vattnet från Sparbankshallen på Ivöstrand den 5/10 klockan 13:00. Vi välkomnar  massmedia att bevaka detta ögonblick.

Om Bromöllabolagen

Vi är Bromöllabolagen Bromöllabolagen är ett samlingsnamn för tre samhällsnyttiga bolag i Bromölla kommun som i gemenskap och med en känsla av samhörighet strävar efter att underlätta för våra kunder i deras vardag. För oss är det självklart att samla alla våra bolag under ett namn eftersom vi erbjuder tjänster och kompetens som svarar mot fler delar i din vardag. Vi arbetar hållbart för att hjälpas åt. Välkommen till Bromöllabolagen!

Mathilda Lindqvist
Kommunikatör & koordinator