2021-03-31 07:00Pressmeddelande

Ninoush Habashian ny styrelseledamot i Aurora Innovation AB.

Ninoush Habashian ny styrelseledamot Aurora Innovation ABNinoush Habashian

Från och med april 2021 är Ninoush Habashian ny styrelseledamot i Aurora Innovation AB. Hon är idag Head of Omni-Channel Enablers på Swedbank.Tidigare har hon jobbat på Telia i olika roller, senast som Head of Commercial Integration och Head of Customer Experience.

Vi är väldigt glada att få Ninoush som en del av vår styrelse och ser att hennes erfarenhet och kompetens kommer att vara en stark bidragande faktor till Auroras utveckling,” säger Gustaf Leijonhuvud, styrelseordförande i Aurora Innovation AB.

Jag ser framemot att stödja Aurora Innovation på den resa som bolaget befinner sig i. Bolaget har många intressanta tjänster som är viktiga för samhället framför allt i dagens situation med pandemin. Erbjudandet till vårdsektorn är starkt och möjligheterna för tillväxt och expansion är goda", säger Ninoush Habashian

Om Aurora Innovation AB

Aurora Innovation var först ut med konceptet tidsangiven återuppringning s.k. callback, redan på nittiotalet. Aurora teleQ är därför den produkt inom området som funnits längst och som med tiden utvecklats med fler kommunikationskanaler utöver telefoni - alltid med vårdens behov och användarnas arbetsmiljö i fokus.