2023-12-27 10:00News

Spännande nyheter från ARYZE

ARYZE Company Logo

God morgon,

Från tid till annan har jag hållit er informerade om utvecklingen hos ARYZE, det danska FinTech-företaget som utvecklar den fullständigt reservbaserade stablecoin-serien som kallas Digital Cash.

Som ni kan se i bifogat pressmeddelande har ARYZE tillkännagivit en betydande milstolpe med noteringen av dess Euro stablecoin (eEUR) på Latinamerikas största kryptovalutabörs, Mercardo Bitcoin.

Ytterligare noteringar kommer snart att följa i samband med andra större valutor och jag tror att det nu är dags för er att lära känna grundarna av Aryze och deras bakgrundshistoria; jag skulle vara mycket glad över att arrangera en intervju med dem.

Ni är säkert väl medvetna om de utmaningar som många latinamerikanska länder står inför med inflation, valutastabilitet och finansiell inkludering: noteringen av en Eurobaserad fullreserv stablecoin på Brasiliens och Latinamerikas största kryptobörs talar direkt till kärnan i ARYZEs uppdrag att bringa transparens, rättvis värdering och stabilitet till finansmarknaderna, särskilt i länder där många är utestängda från det traditionella banksystemet.

Uppsättningen av Digital Cash-serien av stablecoins följer nuvarande reglering med utgivningen av eEUR som ansvarar för ARYZE BVI Ltd, ett helägt dotterbolag till ARYZE ApS i Danmark. Operativ och juridisk överensstämmelse med nuvarande regelverk är en prestation i sig och fortsätter att vara en bäst-i-klassen-egenskap för hur ARYZE drivs.

Det finns ett antal nyskapande aspekter i användningen av Web 3-teknologier som gör Digital Cash framträdande jämfört med andra stablecoins som också förtjänar att visas upp för era läsare!

Så det finns mycket att täcka i detta meddelande - ser fram emot att höra från er…

Vänliga hälsningar,

Richard Garnier
Seniorrådgivare

About ARYZE

ARYZE is a Copenhagen headquartered financial technology business dedicated to resolving the most significant challenges facing the global financial system. Since its inception in 2017, ARYZE has operated at the intersection of traditional and decentralized finance, leveraging innovative methods and emerging blockchain-based technologies to promote better financial connectivity. ARYZE’s primary objective is to promote global financial inclusion by enabling the two billion unbanked individuals worldwide to access financial services. ARYZE accomplishes this goal together with its strategic partners by offering a suite of proprietary blockchain-based products and services, including Digital Cash stablecoins, cross-chain protocol reforge, and decentralized exchange MAMA. ARYZE Digital Cash is a suite of stablecoins that provides a compelling, trustworthy, secure, and flexible alternative to traditional fiat currency, bank accounts, and cryptocurrencies. ARYZE Digital Cash stablecoins are distinguished as “full reserve stablecoins,” meaning that each and every token is backed 1:1 by ultra-secure and investment-grade government assets, ensuring high liquidity and freedom from leverage or other financial risks. Reforge is a cross-chain protocol built into Digital Cash that enables the transfer of stablecoins between different blockchains and conversion between different variants of Digital Cash. MAMA is ARYZE’s very own decentralized finance (DeFi) WEB3 platform for Digital Cash where users can trade, pool, and earn rewards safely and easily. ARYZE partners with leading digital asset exchanges, financial institutions, and marketplaces, deploying its capabilities to help connect consumers and businesses with new kinds of financial services and the world of digital assets. Paving the way for innovative financial solutions, ARYZE has achieved significant milestones and recognitions, such as: “Best ESG / SDG Token” (Tads Awards, 2021), “Forbes 30 Under 30 – Europe” (Forbes Finance List, 2020), “Most Innovative Financial Ecosystem Developer” (Corporate Vision Magazine, 2020), “Top 10 Promising Fintech” (Fintech50, 2019), “People’s Choice Award” (SDG Tech Awards, 2019), “Top 50 Nordic Impact Company” (The One Initiative, 2019), and “Best New Fintech Startup” (Copenhagen Fintech Lab, 2018).

Senior Advisor
Richard Garnier