2017-01-20 11:00Bloggpost

Arriva tog hem SL-mästerskapet i fotboll

null

Den 14 januari tog Arriva hem guldet i SLs mästerskap i fotboll. Åtta lag, bland annat från Keolis, MTR, Arriva och flygbussarna deltog i mästerskapet i Åkersberga.
- Vi spelade totalt fem matcher och vann samtliga. Alla i laget bidrog till att ta hem guldmedaljen, berättar en stolt Nezir Smajlovic, trafik- och informationsledare på Arriva.

Om VR Sverige

Arriva är en av Europas ledande operatörer inom kollektivtrafiken. I Sverige hjälper vi cirka 170 miljoner resenärer varje år att komma fram till sina resmål. Med cirka 3 400 medarbetare, 800 bussar, 140 tåg och 50 spårvagnar skapar vi moderna transportlösningar där säkerheten alltid kommer i första hand. Som resenär hos Arriva ska du uppleva att vi gör allt för att din resa ska kännas trygg och ha service av hög kvalitet. Året runt – dygnet runt – fram och tillbaka. Arriva Sverige är en del i Arrivkoncernen som i sin tur ägs av Deutsche Bahn. DB grundades 1994 och har sitt huvudkontor i Berlin. Man har verksamhet inom logistik- och transportsektorn och är 291 000 medarbetare i 130 länder.

Christer Ekelund
Christer Ekelund