2019-11-28 05:05Pressmeddelande

24 timmars kundservice under Black Friday

Adlibrisgruppens lager i Morgongåva.Adlibrisgruppens lager i Morgongåva.

I år har Adlibris annonserat Black Week med flera erbjudanden under hela veckan. Fredagen är den kända Black Friday och då förväntas det bli väldigt många beställningar. För att möta det ökade trycket kommer kundservice ha öppet under hela dygnet.

- För oss är det avgörande att kunder ska känna sig trygga och få hjälp snabbt och enkelt när de har frågor gällande vårt sortiment och sina beställningar. Därför har vi bestämt oss för att vara tillgängliga under hela dygnet under Black Friday. Detta är ett nytt tillvägagångssätt och är det uppskattat av våra kunder kan vi överväga att göra det vid fler tillfällen, berättar Lotti Glanzelius Kundservicechef.

Om Adlibris.com

Adlibrisgruppen skapar lustfyllda och inspirerande shoppingupplevelser på webben. Med passion för våra produkter och kundnytta i fokus strävar Adlibrisgruppen alltid efter att förbättra våra tjänster och erbjuda våra kunder konkurrenskraftiga priser och snabba leveranser. Adlibrisgruppen består av e-handelssajterna Adlibris, Discshop, Bamba, Odla.nu, Kökets Favoriter, Yayday, Wonderwall och Roliga prylar. Adlibrisgruppen är en del av Bonnier AB.

Elias Vieglins
PR-ansvarig